Moikka!
Olen Mona Koski 38 vuotias porilainen sporttaava nautiskelija. Työkseni ohjaan erilaisia liikuntaryhmiä ympäri Satakuntaa.
Politiikasta sain kipinän kun huomasin, että osallistumalla, olemalla mukana aktiivisena voin vaikuttaa ja saada ääneni kuuluviin. Minua liikuttaa ajatus, että meillä jokaisella on väliä ja eritoten sen vuoksi haluan pitää ääntä kaikkien duunareiden ja vähemmistöjen puolesta. Jokaisella meillä on oikeus tulla kuuluksi, nähdyksi ja kohdatuksi,
Mukaan politiikkaan lähdin ay-liikkeen kautta. Siellä luottamustehtäviä on monia, mutta päällimmäisenä ja isoimpina ovat oman ammattiliittoni JHL:n edustajistoon kuuluminen sekä ammattiliitojen keskusjärjestön SAK:n edustajistoon kuuluminen.
Politiikassa toimin alue – ja kuntavaltuutettuna Satakunnassa ja Porissa sekä Porin vapaa-aikalautakunnasta löytyy luottamustoimi. Lisäksi toimin Satakunnan hyvinvointialueen väestönkehityksen ja ikääntyneiden palveluiden lautakunnan varapuheenjohtajana.
Mikäli sinulla on jokin asia, jonka yhdessä voisimme ratkaista tai sinua askarruttaa joku rohkaisen olemaan matalalla kynnyksellä yhteydessä! Tehdään yhdessä Satakunnasta hyvä ♥️.